Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují vztahy mezi certifikovanou lektorkou znakování Babysigns® Bc. Terezou Pirožákovou, IČO: 21841233, se sídlem Jizerská 2912/22, Ústí nad Labem 40011 (dále jen "Poskytovatelka") a zákazníky (dále jen "Zákazník") v rámci poskytování služeb a prodeje zboží spojeného se znakování pro slyšící miminka a batolata. Tyto podmínky jsou závazné pro všechny účastníky kurzů, seminářů a dalších aktivit pořádaných Poskytovatelkou.

1. Vymezení pojmů

1.1. Poskytovatelka - Tereza Pirožáková, podnikající fyzická osoba, která nabízí a poskytuje služby v oblasti znakování pro slyšící miminka a batolata, zejména kurzy, semináře, individuální konzultace a prodej souvisejících produktů.

1.2. Zákazník - fyzická nebo právnická osoba, která objednává služby nebo zboží od Poskytovatelky.

1.3. Účastník - Účastník je fyzickou osobou, která se prostřednictvím přihlášky ve formě webového formuláře na stránkách Poskytovatelky přihlásí na kurz či seminář pořádaný Poskytovatelkou. Účastník je vždy konečným příjemcem služby. Účastník může být osobou odlišnou od osoby, která vstupuje do smluvního vztahu se společností na straně účastníka (např. dar). V tomto případě se účastník označuje jako konečný příjemce služby (pro účely vystavení daňových dokladů). Účastník se stává účastníkem kurzu či semináře ve chvíli, kdy dojde platba za kurz či seminář na účet společnosti.

1.4. Náhradník - Náhradníkem je fyzická osoba, která se přihlásila na kurz či seminář jako účastník a které společnost sdělila e-mailem, že je vedena jako náhradník z důvodu překročení maximálního počtu účastníků.

1.5. Náhradní účastník - Náhradní účastník je osobou, která splňuje předpoklady být účastníkem a kterou účastník označí za osobu, která se kurzu či semináře účastní na místo účastníka.

1.6. Třetí osoba - Třetí osoba je osoba, která platí za účast na kurzu či semináři za někoho dalšího, a která vstupuje do smluvního vztahu na straně příjemce služby. Pro účely vystavení daňových dokladů je označována jako odběratel – plátce.

1.7. Kurzy a semináře - vzdělávací aktivity zaměřené na znakování pro slyšící miminka a batolata, pořádané Poskytovatelkou.

1.8. Zboží - produkty související se znakování pro slyšící miminka a batolata, které Poskytovatelka nabízí k prodeji, například knihy, pomůcky a další materiály.

2. Vymezení smluvních stran

2.1. Smluvními stranami jsou na jedné straně Poskytovatelka, která poskytuje služby a zboží, a na druhé straně Zákazník, který si služby a zboží objednává.

2.2. Smluvní vztah mezi Poskytovatelkou a Zákazníkem vzniká uzavřením smlouvy, tj. potvrzením objednávky Zákazníka ze strany Poskytovatelky.

3. Podmínky účasti na semináři a kurzu

3.1. Zákazník je povinen poskytnout pravdivé a úplné informace při registraci na seminář nebo kurz.

3.2. Platba za seminář nebo kurz musí být provedena nejpozději do 7 dnů od potvrzení objednávky, pokud není dohodnuto jinak.

3.3. Poskytovatelka si vyhrazuje právo na změnu termínu nebo zrušení kurzu v případě nedostatečného počtu účastníků nebo z jiných závažných důvodů. V takovém případě bude Zákazníkovi nabídnut náhradní termín nebo vrácení uhrazené částky.

3.4. Zákazník má právo zrušit svou účast na kurzu nebo semináři nejpozději 48 hodin před jeho začátkem bez jakýchkoli storno poplatků. Při pozdějším zrušení účasti je Zákazník povinen uhradit 50 % ceny kurzu.

4. Zájemce o zařazení do seznamu vážných zájemců o kurzy (dále jen "Zájemce")

4.1. Zájemci, kteří mají zájem o účast na kurzu či semináři, u kterého dosud nebyl stanoven přesný termín konání, mohou požádat o zařazení na seznam vážných zájemců prostřednictvím e-mailu na adresu znakujemesterkou@gmail.com. Následně obdrží od Poskytovatelky potvrzující e-mail o jejich zařazení do seznamu vážných zájemců. Vedení Zájemce v tomto seznamu nezavazuje Poskytovatelku k povinnosti příslušný kurz či seminář vypsat.

4.2. Po otevření oficiálního přihlašování do daného kurzu či semináře budou všichni Zájemci, kteří jsou zařazeni v seznamu vážných zájemců (včetně náhradníků), informováni e-mailem a vyzváni k podání přihlášky. Každý Zájemce, který trvá na své účasti na kurzu či semináři, musí vyplnit a odeslat přihlašovací formulář na daný kurz či seminář.

4.3. Zájemci a účastníci kurzů souhlasí s tím, aby jim Poskytovatelka zasílala nabídky na případné další kurzy a semináře.

5. Uzavírání smluv

5.1. Přihlášení na kurz nebo seminář
Účastník vyplní a odešle přihlašovací formulář na webových stránkách www.znakujemesterkou.cz, včetně souhlasu se zpracováním osobních údajů a souhlasu s těmito obchodními podmínkami. Odesláním přihlášky se účastník zavazuje uhradit řádně a včas plnou cenu kurzu nebo semináře. Před odesláním přihlášky je účastník povinen zkontrolovat a případně opravit své osobní údaje. Údaje uvedené v přihlášce jsou považovány za správné.

5.2. Potvrzení přihlášky a fakturace
Po obdržení přihlášky Poskytovatelka potvrdí její přijetí e-mailem. Následně bude účastníkovi zaslána faktura s plnou cenou kurzu nebo semináře, nebo s první splátkou kurzu či plnou cenou semináře, podle podmínek uvedených v přihlášce. V případě, že je maximální počet účastníků kurzu nebo semináře již naplněn, bude účastník zařazen do seznamu náhradníků. Poskytovatelka zašle účastníkovi informační e-mail, že byl zařazen jako náhradník a fakturu neobdrží. Pokud se místo uvolní, Poskytovatelka informuje náhradníka e-mailem a dotáže se na jeho pokračující zájem. Pokud náhradník potvrdí účast, zašle mu Poskytovatelka fakturu s cenou kurzu nebo semináře, která může mít zkrácenou dobu splatnosti. Po připsání ceny kurzu nebo semináře na účet Poskytovatelky se účastník stává oprávněnou smluvní stranou a může se účastnit kurzu nebo semináře.

5.3. Platby
Platby za kurz nebo seminář budou prováděny bezhotovostním převodem na účet Poskytovatelky. Platby v hotovosti jsou možné pouze s výslovným souhlasem Poskytovatelky.

6. Zrušení kurzu/semináře, platba, smluvní pokuta

6.1. Zrušení kurzu nebo semináře
Poskytovatelka si vyhrazuje právo zrušit kurz nebo seminář, nebo změnit termín konání. V případě zrušení kurzu nebo semináře má účastník nárok na vrácení plné ceny kurzu nebo semináře. Účastníci i zájemci berou na vědomí, že zrušením kurzu nevznikají žádné další nároky vůči Poskytovatelce. Platby poskytnuté účastníkem budou vráceny na účet účastníka, nebo třetí osoby (plátce), ze kterého byla platba poskytnuta.

6.2. Změna termínu kurzu nebo semináře
Pokud dojde ke změně termínu konání kurzu nebo semináře, budou účastníkům nabídnut nové termíny. Pokud účastník nebude souhlasit s novým termínem, Poskytovatelka vrátí plnou cenu kurzu nebo semináře.

6.3. Souhlas s novým termínem
Pokud účastník souhlasí s novým termínem kurzu nebo semináře, Poskytovatelka ponechá již zaplacenou částku na účtu společnosti jako úhradu za nový termín.

6.4. Smluvní pokuta
Faktura obsahuje datum splatnosti. V případě, že cena kurzu nebo semináře nebude uhrazena do data splatnosti, je Poskytovatelka oprávněna požadovat smluvní pokutu ve výši 0,1 % z neuhrazené částky za každý započatý den prodlení. Pokud cena kurzu nebo semináře nebude uhrazena 48 hodin před začátkem kurzu nebo semináře, je Poskytovatelka oprávněna zrušit účast na kurzu nebo semináři. O této skutečnosti bude účastník informován e-mailem. V tomto případě je účastník povinen uhradit smluvní pokutu.

6.5. Odmítnutí účasti po splatnosti
Pokud účastník zaplatí cenu kurzu nebo semináře po splatnosti faktury a jeho účast nebyla zrušena Poskytovatelkou, je Poskytovatelka oprávněna odmítnout účast účastníka na kurzu nebo semináři a vrátit mu platbu. V tomto případě je účastník povinen uhradit smluvní pokutu.

6.6. Změna termínu a vrácení platby
Pokud dojde ke změně termínu kurzu nebo semináře, budou všichni přihlášení účastníci informováni e-mailem a nabídnut nový termín. Účastník má právo odmítnout nový termín a požadovat vrácení plné ceny. Pokud účastník souhlasí s novým termínem, zaplacená cena se považuje za úhradu za nový termín. Zdanitelným plněním pro účely daně z přidané hodnoty je považován první den konání kurzu v novém termínu.

7. Storno podmínky

7.1. Žádost o zrušení účasti
Pokud se účastník rozhodne zrušit účast na kurzu nebo semináři, musí o tom informovat Poskytovatelku e-mailem na adresu znakujemesterkou@gmail.com. V žádosti je nutné uvést: jméno účastníka, e-mailovou adresu a v případě platby také číslo variabilního symbolu uvedeného na faktuře.

7.2. Storno poplatky
V případě zrušení účasti na kurzu nebo semináři ze strany účastníka se stanovují následující storno poplatky:

7.3. Neúčast na kurzu
Pokud se účastník kurzu nebo semináře nezúčastní a neinformuje Poskytovatelku v souladu s těmito podmínkami, cena kurzu se nevrací. V takovém případě budou účastníkovi poskytnuty všechny materiály, které byly zahrnuty v ceně kurzu nebo semináře.

7.4. Vrácení peněz
Peníze budou vráceny na stejný účet, ze kterého byla provedena platba. Účastníkovi bude zaslán e-mailem opravný daňový doklad o vrácení platby a odečtení storno poplatku.

7.5. Omluva a náhrada
V případě potřeby omluvy na jednotlivé hodiny kurzu je třeba omluvu nahlásit alespoň 24 hodin předem telefonicky na číslo +420 725 416 769 nebo e-mailem na znakujemesterkou@gmail.com. Účastníkovi bude nabídnuta náhrada nebo osobní konzultace podle domluvy s Poskytovatelkou.

7.6. Vyšší než poloviční absence
V případě vyšší než poloviční absence všech účastníků kurzu či lekce bude lekce zopakována na konci kurzu jako náhrada.

7.7. Zrušení lekce poskytovatelem
V případě, že dojde ke zrušení lekce poskytovatelem, např. z důvodu nemoci, musí poskytovatel zajistit náhradní lekci (obvykle na konci kurzu).

8. Podmínky účasti účastníků na kurzu či semináři

8.1. Zdravotní způsobilost
Každý účastník kurzů nebo seminářů je odpovědný za svůj zdravotní stav, a to jak ve vztahu k vlastnímu zdraví, tak i ve vztahu k ostatním osobám, včetně lektorů a ostatních účastníků. Poskytovatelka si vyhrazuje právo odmítnout účast účastníka, který se jeví jako zdravotně nezpůsobilý a jeho zdravotní stav by mohl ohrozit ostatní účastníky, lektory, nebo jeho samotného. Takové odmítnutí bude provedeno bez náhrady.

8.2. Informování o zdravotním stavu
Účastník je povinen informovat lektorku o svém zdravotním stavu, pokud má jakékoliv zdravotní omezení nebo stav, který by mohl ovlivnit jeho účast na kurzu nebo semináři.

9. Výukové materiály

9.1. Poskytování materiálů
V průběhu kurzu nebo semináře budou účastníkům poskytovány vzdělávací materiály v tištěné, elektronické nebo multimediální podobě. Tyto materiály jsou určeny výhradně pro účely výuky a osobní potřebu účastníků. Jakékoliv šíření, kopírování, úprava nebo jiná forma využívání těchto materiálů mimo účely kurzu nebo semináře je zakázána. Materiály mohou být používány pouze pro potřeby jednotlivého účastníka v rámci daného kurzu nebo semináře.

10. Další práva a povinnosti účastníků

10.1. Pořizování záznamů
Pořizování obrazových a zvukových záznamů během kurzu, lekcí nebo semináře, nebo jejich části, je povoleno pouze s výslovným předchozím souhlasem lektorky a dalších účastníků.

10.2. Použití záznamů
Jakékoliv záznamy obrazem i zvukem, pořízené během kurzu nebo semináře, jsou určeny výhradně pro osobní studijní použití účastníků. Tyto záznamy nesmí být šířeny dále nebo jinak používány bez předchozího souhlasu Poskytovatelky.

10.3. Fotografie a záznamy
Účastníci berou na vědomí, že během kurzu nebo semináře může Poskytovatelka pořizovat fotografie, obrazové a zvukové záznamy. Tyto materiály mohou být použity pro účely dalšího vzdělávání a propagaci na webových stránkách a sociálních sítích Poskytovatelky.

11. Reklamace

11.1. Reklamace výukových materiálů
Všechny výukové materiály jsou dodávány nové a bez vad. Pokud při převzetí zjistíte, že materiály nejsou v souladu se smlouvou, informujte o tom Poskytovatelku bezodkladně po zjištění. Můžete to oznámit osobně nebo kontaktovat Poskytovatelku e-mailem na znakujemesterkou@gmail.com. Poskytovatelka se postará o vyřešení situace k vaší maximální spokojenosti.

11.2. Výměna vadného zboží
Pokud bylo dodáno vadné zboží, Poskytovatelka vám co nejdříve vymění materiály za nové a nepoškozené.

11.3. Reklamace u dodavatele
Pokud se jedná o případ, který vyžaduje individuální posouzení, Poskytovatelka zboží reklamuje u dodavatele. Reklamace se bude řídit obchodními podmínkami dodavatele, a to v mezích, v jakých to umožňují tyto obchodní podmínky.

12. Zpracování osobních údajů

12.1. Poskytování údajů
Při vyplňování registračního formuláře na kurz nebo seminář jsou účastníci nebo zájemci povinni sdělit Poskytovatelce své osobní a další údaje uvedené v příslušném formuláři na webových stránkách.

12.2. Souhlas se zpracováním údajů
Při vyplnění každého registračního formuláře je vyžadován souhlas se zpracováním osobních údajů.

12.3. Použití osobních údajů
Účastníci a zájemci udělují Poskytovatelce výslovný souhlas s použitím své adresy, telefonních čísel a elektronické adresy pro účely zasílání kontaktních a obchodních sdělení, propagačních materiálů, certifikátů a daňových dokladů prostřednictvím SMS, elektronické pošty nebo písemně, a to po dobu neurčitou. Tento souhlas mohou účastníci nebo zájemci kdykoli písemně odvolat.

12.4. Fotografie a záznamy
Účastníci souhlasí s tím, že během kurzů a seminářů mohou být pořizovány fotografie, audio a video záznamy pro účely dokumentace a propagace Poskytovatelky. Tyto materiály mohou být použity na webových stránkách Poskytovatelky a na jejích sociálních sítích.

13. Vyloučení odpovědnosti

13.1. Odpovědnost za úspěch a zdraví
Všechny produkty a služby poskytované Poskytovatelkou slouží výhradně pro vzdělávací a informační účely v oblastech rodičovství, výchovy, rozvoje dětí, výuky a osobního rozvoje. Informace a výukové materiály poskytnuté Poskytovatelkou jsou pouze návody a doporučení. Poskytovatelka nenese odpovědnost za úspěch či neúspěch při aplikaci těchto informací v praxi, ani za pocity, zdravotní stav nebo jakékoliv jiné stavy, které mohou nastat. Účastníci kurzů a seminářů jsou během jejich trvání plně svéprávní a zodpovědní za své jednání, chování a rozhodování. Úspěch účastníků je ovlivněn řadou faktorů, které Poskytovatelka nemůže kontrolovat, jako například dovednosti, možnosti, znalosti, schopnosti, obětavost, trpělivost, zdravotní stav atd.

13.2. Náhrada odborné péče
Informace obsažené v produktech a službách Poskytovatelky nemohou nahradit individuální konzultaci kvalifikovaného odborníka, lékařskou ani psychoterapeutickou péči. Produkty a obsah mohou obsahovat informace o produktech a službách třetích osob, které jsou rovněž pouze doporučením a názorem na danou problematiku.

14. Závěrečná ustanovení

14.1. Souhlas s obchodními podmínkami
Vyplněním přihlášky na kurz nebo seminář účastník potvrzuje, že se seznámil s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a s pravidly o zpracování osobních údajů (GDPR) poskytovatele a souhlasí s nimi.

14.2. Odchylky od smluvních podmínek
Poskytovatelka si vyhrazuje právo odchýlit se od smluvních podmínek.

14.3. Změny obchodních podmínek
Poskytovatelka si vyhrazuje právo měnit obchodní podmínky. Tyto podmínky jsou platné a účinné po celou dobu trvání smluvních vztahů s Poskytovatelkou. Ukončení smluvního vztahu se nedotýká platnosti a účinnosti ustanovení těchto podmínek, která musí přetrvat až do úplného vyřízení všech nároků ze smluvního vztahu vyplývajících, zejména ustanovení o volbě rozhodného práva, smluvní pokutě a dalších.

14.4. Účinnost podmínek
Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou účinné od 11. 8. 2024.